به نظر می رسد هر روز تغییراتی در الگوریتم اینستاگارم ایجاد می شود که این به این معنی است که بازاریابان باید راه های جدید و خلاقانه ای برای استفاده از این پلتفرم محبوب پیدا کنند. با این حال، در حالی که الگوریتم اینستاگرام تقریبا روزانه تغییر می کند، اگر می خواهید از اینستاگرام به طور موثر برای رشد برند خود استفاده کنید باید از چند چیز کلی اجتناب کنید. در اینفوگرافیک زیر، ما این 9 مورد (اشتباه) را به سه بخش تقسیم کرده ایم: پروفایل، محتوا و رشد
عواملی که در پروفایل نامناسب و اشتباه به حساب می آیند عبارتند از: اول استفاده از تصویر پروفایل نامناسب و مقیاس ناپذیر، دوم تکرار Username در قسمت Headline و مورد سوم داشتن چندین لینک در بیو اینستاگرام.
سپس عواملی که در محتوا نا مطلوب تلقی می شوند عبارتند از : اول بررسی نکردن آمارهای تجزیه و تحلیل محتوای خود، دوم عدم وجود کال تو اکشن برای پست های خود و سوم این که با ارزش ترین پست های خود را پین نمی کنید.
مورد بعدی عوامل جلوگیری کننده رشد شما در اینستا گرام که عبارتند از: اول عدم استفاده مجدد از پست های با عملکرد بالا، دوم عدم تطبیق با تغییرات الگوریتم و سوم استفاده از روش فالو / آن فالو.
رعایت یا عدم رعایت این 9 مورد اساسی می تواند نقشی جدی در رشد و بهره وری صفحه شما در اینستاگرام ایفا کند که این امر مستقیما روی بازاریابی و در نهایت فروش و درآمدزایی هر چه بهتر و بیشتر شما اثر خواهد گذاشت.
برای یادگیری این اشتباهات اساسی که باید از آنها اجتناب کنید، اینفوگرافیک زیر را بررسی کنید.